Już wkrótce Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw! Listopad 2017!
„European SMEs Week” jest pro-europejską kampanią promocji przedsiębiorczości w Europie. Ma on na celu pomoc istniejącym przedsiębiorcom w znalezieniu informacji o możliwościach wsparcia, a także zachęcić większą ilość ludzi do zakładania własnych przedsiębiorstw. Kampania, koordynowana przez Komisję Europejską składa się z różnych imprez w ciągu roku. Najważniejsza impreza Europejskiego Tygodnia Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest organizowana jesienią przy pomocy Zgromadzenia Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Europejskiej Ceremonii Promocji Przedsiębiorczości.
Główne cele Tygodnia Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Poinformowanie o dostępnej pomocy na poziomie europejskim, narodowym, regionalnym i lokalnym.
• Zachęcenie do stawania się przedsiębiorcą
Kto może się zaangażować?
• Istniejący i potencjalni przedsiębiorcy
• Młodzi ludzie
• Organizacje biznesowe i dostarczyciele wsparcia dla biznesu
• Władze państwowe, instytucje edukacyjne
Jak to działa?
Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw daje szanse organizacjom zapewniającym wsparcie biznesowe promując ich wśród przedsiębiorców w Europie. Organizacje mogą wypromować i budować świadomość marki poprzez stronę internetową Unii Europejskiej. W 37 krajach będą organizowane różne imprezy, a większość międzynarodowych imprez będzie miało miejsce w Brukseli.
Źródło
Komisja Europejska
Więcej informacji
Podążaj za nami na: Twitter @EuropeanSMEWeek
Poczytaj więcej: Promotion Enterprise blog